Warenkorb

Curriculuma lan-proiektuen bidez nola antolatu. Ezagutza kaleidoskopio bat da

Autor Fernando Hernández Y Hernández / Montserrat Ventura Robira

Editorial UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO

Curriculuma lan-proiektuen bidez nola antolatu. Ezagutza kaleidoskopio bat da
-5% Rabatt.    10,00€
9,50€
Speichern 0,50€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

  • Verlag UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO
  • ISBN13 9788498603897
  • ISBN10 8498603897
  • Gegenstandsart Buch
  • Buchseiten 226
  • Sammlung VICERRECTORADO DE EUSKARA
  • Jahr der Ausgabe 2010
  • Bindung Gebunden

Curriculuma lan-proiektuen bidez nola antolatu. Ezagutza kaleidoskopio bat da

Autor Fernando Hernández Y Hernández / Montserrat Ventura Robira

Editorial UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO

-5% Rabatt.    10,00€
9,50€
Speichern 0,50€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

Buch Details

Liburu honek, 1992an Grao argitaletxeak lehenengo aldiz argitaratu zuenetik, hainbat argitaraldi izan ditu, irakasleek bertan aurkitu baitute hezkuntzari ekiteko eta jakintza pedagogikoa sortzeko beste modu bat, ikastetxe baten prozesuaren kontakizunaren bidez esplikatua. 1990eko hamarkadako erreformek erreferente pedagogiko bihurtu zuten lan hau, zeren eskolan ikaskuntzaren eta irakaskuntzaren ikuspuntu konstruktibista nola aplikatu azaltzen baitu. Harreman pedagogikoei zentzu berri bat emateko apustua da, ikerkuntzatik abiaturik eta elkarrizketa eskolako harremanen funtsezko elementutzat harturik. Alabaina, lan-proiektuak ez dira estrategia didaktiko bat, ezta metodo bat ere. Hori dela eta, argitaraldi honi sarrera zabal bat erantsi zaio, proposamenei buruz gogoeta egiteko eta proposamenok eguneratzeko. Edizio hau baliagarria izan daiteke bai liburuaren edukia ezagutzen dutenentzat, bai lehenengo aldiz irakurtzen dutenentzat, hezkuntza-jardunaz berriz hausnartzeko beste modu batzuk aurkezten baititu.