Shopping Cart

Curriculuma lan-proiektuen bidez nola antolatu. Ezagutza kaleidoskopio bat da

Autor Fernando Hernández Y Hernández / Montserrat Ventura Robira

Editorial UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO

Curriculuma lan-proiektuen bidez nola antolatu. Ezagutza kaleidoskopio bat da
-5% disc.    10,00€
9,50€
Save 0,50€
Available online, receive it in 24/48h working days

Do you want to pick it up at the bookstore?
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO
  • ISBN13 9788498603897
  • ISBN10 8498603897
  • Type Book
  • Pages 226
  • Collection VICERRECTORADO DE EUSKARA
  • Published 2010
  • Bookbinding Rustic

Curriculuma lan-proiektuen bidez nola antolatu. Ezagutza kaleidoskopio bat da

Autor Fernando Hernández Y Hernández / Montserrat Ventura Robira

Editorial UNIVERSIDAD DEL PAIS VASCO

-5% disc.    10,00€
9,50€
Save 0,50€
Available online, receive it in 24/48h working days

Do you want to pick it up at the bookstore?
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book Details

Liburu honek, 1992an Grao argitaletxeak lehenengo aldiz argitaratu zuenetik, hainbat argitaraldi izan ditu, irakasleek bertan aurkitu baitute hezkuntzari ekiteko eta jakintza pedagogikoa sortzeko beste modu bat, ikastetxe baten prozesuaren kontakizunaren bidez esplikatua. 1990eko hamarkadako erreformek erreferente pedagogiko bihurtu zuten lan hau, zeren eskolan ikaskuntzaren eta irakaskuntzaren ikuspuntu konstruktibista nola aplikatu azaltzen baitu. Harreman pedagogikoei zentzu berri bat emateko apustua da, ikerkuntzatik abiaturik eta elkarrizketa eskolako harremanen funtsezko elementutzat harturik. Alabaina, lan-proiektuak ez dira estrategia didaktiko bat, ezta metodo bat ere. Hori dela eta, argitaraldi honi sarrera zabal bat erantsi zaio, proposamenei buruz gogoeta egiteko eta proposamenok eguneratzeko. Edizio hau baliagarria izan daiteke bai liburuaren edukia ezagutzen dutenentzat, bai lehenengo aldiz irakurtzen dutenentzat, hezkuntza-jardunaz berriz hausnartzeko beste modu batzuk aurkezten baititu.