Aprensenyar. Evidències i implicacions educatives d'aprendre ensenyant
Editorial EDITORIAL HORSORI
Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Festland Spanien
- Verlag EDITORIAL HORSORI
- ISBN13 9788415212423
- ISBN10 8415212429
- Gegenstandsart BUCH
- Buchseiten 136
- Sammlung Cuadernos de educación #
- Jahr der Ausgabe 2016
- Sprache Katalanisch
- Bindung Gebunden
Themen
Allgemeine DidaktikAprensenyar. Evidències i implicacions educatives d'aprendre ensenyant
Editorial EDITORIAL HORSORI
Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Festland Spanien
Buch Details
Aquest llibre reuneix, per primera vegada, evidències científiques del neologisme –creat per a l’ocasió– aprensenyar: aprendre ensenyant. Les recerques mostren que, en determinades condicions, l’activitat d’ensenyar –exclusivament humana– implica oportunitats d’aprenentatge per a qui la desenvolupa.
Si és així, per què no promoure que els nostres alumnes puguin aprendre ensenyant els seus companys? El llibre inclou pràctiques reals, en les quals –en escoles, instituts o universitats– els estudiants aprenen ensenyant.
I, els docents, per què no aprenem ensenyant els nostres alumnes? El llibre ofereix, des de l’evidència de la recerca, guies pràctiques per tal que puguem ensenyar aprenent, cosa que ens permetrà actualitzar els nostres coneixements i viure més plenament la professió.
En un moment que requereix formar-se al llarg de la vida, ensenyar i aprendre hauran de ser activitats quotidianes. Tots haurem d’aprendre i... ensenyar. Com, si no, podrem construir la societat democràtica del coneixement?