Cesta de la compra

Aprensenyar. Evidències i implicacions educatives d'aprendre ensenyant

Autor David Duran Gisbert

Editorial EDITORIAL HORSORI

Aprensenyar. Evidències i implicacions educatives d'aprendre ensenyant
-5% dto.    16,40€
15,58€
Ahorra 0,82€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables

¿Quieres recogerlo en librería?
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
  • Editorial EDITORIAL HORSORI
  • ISBN13 9788415212423
  • ISBN10 8415212429
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 136
  • Colección Cuadernos de educación #
  • Año de Edición 2016
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Aprensenyar. Evidències i implicacions educatives d'aprendre ensenyant

Autor David Duran Gisbert

Editorial EDITORIAL HORSORI

-5% dto.    16,40€
15,58€
Ahorra 0,82€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables

¿Quieres recogerlo en librería?
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

Has après ensenyant? Has après mai alguna cosa per ensenyar-la? La majoria dels docents responem afirmativament. A vegades, aprenem per ensenyar els nostres alumnes; altres vegades, aprenem quan som a classe (explicant o qüestionant); i d’altres, reflexionant en sortir de classe... Són episodis esporàdics? O és que ensenyar és una bona manera d’aprendre, com s’ha dit des de l’antiguitat?

Aquest llibre reuneix, per primera vegada, evidències científiques del neologisme –creat  per a l’ocasió– aprensenyar: aprendre ensenyant. Les recerques mostren que, en determinades condicions, l’activitat d’ensenyar –exclusivament humana– implica oportunitats d’aprenentatge per a qui la desenvolupa.

Si és així, per què no promoure que els nostres alumnes puguin aprendre ensenyant els seus companys? El llibre inclou pràctiques reals, en les quals –en escoles, instituts o universitats– els estudiants aprenen ensenyant.

I, els docents, per què no aprenem ensenyant els nostres alumnes? El llibre ofereix, des de l’evidència de la recerca, guies pràctiques per tal que puguem ensenyar aprenent, cosa que ens permetrà actualitzar els nostres coneixements i viure més plenament la professió.

En un moment que requereix formar-se al llarg de la vida, ensenyar i aprendre hauran de ser activitats quotidianes. Tots haurem d’aprendre i... ensenyar. Com, si no, podrem construir la societat democràtica del coneixement?