Warenkorb

Argumentació i educació discursiva: el gènere cartes al director en l'ensenyament

Autor Enric Portalés

Editorial ONADA EDICIONS

Argumentació i educació discursiva: el gènere cartes al director en l'ensenyament
-5% Rabatt.    20,00€
19,00€
Speichern 1,00€
Nicht verfügbar, verfügbarkeit bestätigen
Kostenloser Versand
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

  • Verlag ONADA EDICIONS
  • ISBN13 9788417050344
  • ISBN10 8417050345
  • Gegenstandsart BUCH
  • Buchseiten 304
  • Sammlung LA NAU #19
  • Jahr der Ausgabe 2017
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden
  • Zielgruppe Allgemein / Handel
  • Reichweite Interessenalter in Jahren Von 16 Bis 99

Argumentació i educació discursiva: el gènere cartes al director en l'ensenyament

Autor Enric Portalés

Editorial ONADA EDICIONS

-5% Rabatt.    20,00€
19,00€
Speichern 1,00€
Nicht verfügbar, verfügbarkeit bestätigen
Kostenloser Versand
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

Buch Details

L?ensenyament de les llengu?es a l?Estat espanyol ha estat al llarg de la història un ferro roent difícil de modelar. L?analfabetisme funcional que resulta de l?aplicació dels discursos oficials sobre l?ensenyament hauria d?exigir una valoració urgent de l?efectivitat dels sistemes educatius vigents. Per això, aquest estudi fa una proposta d?aprenentatge lingu?ístic ?allunyada de modes passatgeres i d?etiquetes grandiloqu?ents? que es basa en l?anàlisi d?uns textos reals pròxims als estudiants: les cartes al director. Aquesta opció els permetrà identificar les estratègies lingu?ístiques de la persuasió i els oferirà un conjunt d?exemples per tal de produir textos escrits amb eficàcia argumentativa. La finalitat d?aquesta publicació és contribuir a la formació de ciutadans més lliures, capaços de defensar les seves idees i evitar l?adoctrinament i la submissió intel·lectual de l?alumnat.

L?ensenyament de les llengu?es a l?Estat espanyol ha estat al llarg de la història un ferro roent difícil de modelar. L?analfabetisme funcional que resulta de l?aplicació dels discursos oficials sobre l?ensenyament hauria d?exigir una valoració urgent de l?efectivitat dels sistemes educatius vigents. Per això, aquest estudi fa una proposta d?aprenentatge lingu?ístic ?allunyada de modes passatgeres i d?etiquetes grandiloqu?ents? que es basa en l?anàlisi d?uns textos reals pròxims als estudiants: les cartes al director. Aquesta opció els permetrà identificar les estratègies lingu?ístiques de la persuasió i els oferirà un conjunt d?exemples per tal de produir textos escrits amb eficàcia argumentativa. La finalitat d?aquesta publicació és contribuir a la formació de ciutadans més lliures, capaços de defensar les seves idees i evitar l?adoctrinament i la submissió intel·lectual de l?alumnat.