Cesta de la compra

Argumentació i educació discursiva: el gènere cartes al director en l'ensenyament

Autor Enric Portalés

Editorial ONADA EDICIONS

Argumentació i educació discursiva: el gènere cartes al director en l'ensenyament
-5% dto.    20,00€
19,00€
Ahorra 1,00€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular
  • Editorial ONADA EDICIONS
  • ISBN13 9788417050344
  • ISBN10 8417050345
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 304
  • Colección LA NAU #19
  • Año de Edición 2017
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica
  • Audiencia General / "Trade"
  • Rango Edad de interés, años Desde 16 Hasta 99

Argumentació i educació discursiva: el gènere cartes al director en l'ensenyament

Autor Enric Portalés

Editorial ONADA EDICIONS

-5% dto.    20,00€
19,00€
Ahorra 1,00€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

L?ensenyament de les llengu?es a l?Estat espanyol ha estat al llarg de la història un ferro roent difícil de modelar. L?analfabetisme funcional que resulta de l?aplicació dels discursos oficials sobre l?ensenyament hauria d?exigir una valoració urgent de l?efectivitat dels sistemes educatius vigents. Per això, aquest estudi fa una proposta d?aprenentatge lingu?ístic ?allunyada de modes passatgeres i d?etiquetes grandiloqu?ents? que es basa en l?anàlisi d?uns textos reals pròxims als estudiants: les cartes al director. Aquesta opció els permetrà identificar les estratègies lingu?ístiques de la persuasió i els oferirà un conjunt d?exemples per tal de produir textos escrits amb eficàcia argumentativa. La finalitat d?aquesta publicació és contribuir a la formació de ciutadans més lliures, capaços de defensar les seves idees i evitar l?adoctrinament i la submissió intel·lectual de l?alumnat.

L?ensenyament de les llengu?es a l?Estat espanyol ha estat al llarg de la història un ferro roent difícil de modelar. L?analfabetisme funcional que resulta de l?aplicació dels discursos oficials sobre l?ensenyament hauria d?exigir una valoració urgent de l?efectivitat dels sistemes educatius vigents. Per això, aquest estudi fa una proposta d?aprenentatge lingu?ístic ?allunyada de modes passatgeres i d?etiquetes grandiloqu?ents? que es basa en l?anàlisi d?uns textos reals pròxims als estudiants: les cartes al director. Aquesta opció els permetrà identificar les estratègies lingu?ístiques de la persuasió i els oferirà un conjunt d?exemples per tal de produir textos escrits amb eficàcia argumentativa. La finalitat d?aquesta publicació és contribuir a la formació de ciutadans més lliures, capaços de defensar les seves idees i evitar l?adoctrinament i la submissió intel·lectual de l?alumnat.