El apego en el aula. Relación entre las primeras experiencias infantiles, el bienestar emocional y el rendimiento escolar

15,60

Sin impuestos: 15,00

Autor/es
Geddes, Heather
ISBN13
9788478278909
ISBN10
8478278907
Tipo
LIBRO
Páginas
146
Año de Edición
2010
Idioma
castellano
Encuadernación
Rústica con solapas
Editorial:
EDITORIAL GRAO
Disponibilidad:
Disponible

No puntuado
Opinar
/El apego en el aula/ és un dels pocs llibres que aproxima les propostes de la teoria de l'aferrament a la pràctica educativa i a les dificultats d'aprenentatge a l'aula, situant amb claredat els aspectes bàsics d'aquesta teoria a les pautes diàries de la conducta i en l'aprenentatge d'alumnat i professorat, al mateix temps que associa les experiències de les primeres relacions dels nens i les nenes amb l'esforç per aprendre. El llibre explora el significat de l'anomenat /triangle de l'aprenentatge/, és a dir, la relació entre alumne, professor i tasca d'aprenentatge, posant en concordança el desenvolupament emocional, la conducta i les experiències d'aferrament. També identifica un perfil d'aprenentatge amb cada estil d'aferrament i explora les condicions que requereix una escola perquè es consideri una base segura per als seus i les seves alumnes.

Marcar la diferencia  La conducta tiene sentido  Descripción de la teoría del apego  El triángulo del aprendizaje  Vínculos entre el apego y el aprendizaje  Los alumnos que no pueden pedir ayuda  Los alumnos con miedo a la separación  Los alumnos que más preocupan  La escuela como base segura para alumnado y profesorado  Referencias bibliográficas.
-            +

Nota: No se traduce HTML


Continuar

Información

Horario:
De Lunes a Sabados: 10:00-20:30h

C/Balmes 26
08007 / Barcelona /España
[Ver mapa]

Contacto

+34 93 317 05 78
+34 93 412 27 02
alibri@alibri.cat
alibri@alibri.es