Cesta de la compra

Llenguatge musical, 6è nivell

Autor Sebastià Bardolet I Pujol

Editorial PUBLICACIONS DE L' ABADIA DE MONTSERRAT

Llenguatge musical, 6è nivell
-5% dto.    21,00€
19,95€
Ahorra 1,05€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables

¿Quieres recogerlo en librería?
Envío gratis
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

  • Editorial PUBLICACIONS DE L' ABADIA DE MONTSERRAT
  • ISBN13 9788498838930
  • ISBN10 8498838932
  • Tipo Libro
  • Páginas 98
  • Colección LLENGUATGE MUSICAL
  • Año de Edición 2017
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Llenguatge musical, 6è nivell

Autor Sebastià Bardolet I Pujol

Editorial PUBLICACIONS DE L' ABADIA DE MONTSERRAT

-5% dto.    21,00€
19,95€
Ahorra 1,05€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables

¿Quieres recogerlo en librería?
Envío gratis
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

Detalles del libro

Amb el Llenguatge musical 6è nivell arribem al que hauria de ser el fonament de la formació musical de qualsevol alumne. Correspon al III dels VIII graus del mètode del P. Ireneu. Per un cantó hauria d'assegurar l'autonomia i la comprensió del llenguatge musical a aquells que en faran un ús funcional per desenvolupar-se en activitats instrumentals o vocals. Per l'altre hauria de garantir una base s.lida a aquells alumnes que vulguin iniciar els estudis professionals de música. El llibre està distribuït en nou unitats que es poden treballar en profunditat durant un curs acadèmic, entenent que la dedicació actual al llenguatge musical no té, en general, la intensitat que es requeriria, i diferents annexos per a aquells que tinguin la possibilitat d'aprofundir-hi una mica més. La programació manté la línia que proposa el P. Ireneu i que Santi Riera va adaptar ja fa més de vint anys per a les escoles de música: el cant, i la cançó tradicional, com a eina musical a partir de la qual descobrim i construïm el llenguatge musical, el solfeig mental, el transport, la memorització, la improvisació, la flexibilitat del solfeig relatiu, la lectura intervàl·lica, l'entonació tonal, la polirítmia i la polifonia com a procediments habituals que desenvolupen en els alumnes les capacitats intel·lectuals i sensorials que els permeten comprendre i aprendre la música en la seva globalitat. Tot sense perdre de vista que el llibre és sempre un punt d'arribada i no de partida i que serà l'habilitat del professor la que conduirà l'alumne a descobrir-ne les màximes possibilitats.