Cesta de la compra

Discourse and context in languaje teaching. A guide for languaje teachers

Autor Marianne Celce-Murcia / Elite Olshtain

Editorial CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS

Discourse and context in languaje teaching. A guide for languaje teachers
-5% dto.    42,50€
40,38€
Ahorra 2,13€
No disponible online, pero nuestras libreras pueden consultar su disponibilidad para darte un estimado de cuándo podríamos tenerlo listo para ti.
Envío gratis
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

  • Editorial CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS
  • ISBN13 9780521648370
  • ISBN10 0521648378
  • Tipo Libro
  • Páginas 288
  • Año de Edición 2001
  • Idioma Inglés
  • Encuadernación Rústica

Discourse and context in languaje teaching. A guide for languaje teachers

Autor Marianne Celce-Murcia / Elite Olshtain

Editorial CAMBRIDGE UNIVERSITY PRESS

-5% dto.    42,50€
40,38€
Ahorra 2,13€
No disponible online, pero nuestras libreras pueden consultar su disponibilidad para darte un estimado de cuándo podríamos tenerlo listo para ti.
Envío gratis
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

Detalles del libro

This book recommends that language teachers incorporate an awareness of discourse and pragmatics in their teaching if they truly wish to implement a communicative approach in their classrooms. After two introductory chapters on discourse and pragmatics, the authors show how a discourse perspective can enhance the teaching of traditional areas of linguistic knowledge (pronunciation, grammar, and vocabulary) and the teaching of language processing skills (listening, reading, writing, and speaking). This awareness of discourse is then carried over to curriculum development, assessment, and classroom research. With discussion questions and activities at the end of each chapter, this book can be used in methods courses or in?service training programs.

Más libros de Diane Larsen-Freeman, Marianne Celce-Murcia