Cesta de la compra

Didàctica de la llengua oral formal. Continguts d'aprenentatge i seqüències didàctiques

Autor AA. VV.

Editorial EDITORIAL GRAO

Didàctica de la llengua oral formal. Continguts d'aprenentatge i seqüències didàctiques
-5% dto.    22,50€
21,37€
Ahorra 1,12€
No disponible online, pero nuestras libreras pueden consultar su disponibilidad para darte un estimado de cuándo podríamos tenerlo listo para ti.
Envío gratis
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

  • Editorial EDITORIAL GRAO
  • ISBN13 9788478272815
  • ISBN10 847827281X
  • Tipo Libro
  • Páginas 197
  • Año de Edición 2002
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Didàctica de la llengua oral formal. Continguts d'aprenentatge i seqüències didàctiques

Autor AA. VV.

Editorial EDITORIAL GRAO

-5% dto.    22,50€
21,37€
Ahorra 1,12€
No disponible online, pero nuestras libreras pueden consultar su disponibilidad para darte un estimado de cuándo podríamos tenerlo listo para ti.
Envío gratis
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

Detalles del libro

Aquest llibre pretén ser un instrument útil i pràctic sobre la llengua oral formal i el seu procés d'ensenyament i aprenentatge.
El volum està estructurat en dues parts. En la primera es presenten continguts d'aprenentatge, on es tracten els aspectes discursius i les estratègies retòriques queácaracteritzen els gèneres discursius orals que considerem prioritaris en l'ensenyament obligatori i postobligatori: saber explicar oralment continguts académics, saber argumentar en situacions controvertides, saber modalitzar els enunciats per expressarse adequadament, saber quins punts de coincidència textual i contextual hi ha entre l'oralitat formal i l'escriptura i com és la gramàtica de la llengua oral. Aquesta primera part vol ser, doncs, un punt de partida pensat perquè el professorat pugui disposar d'objectius i continguts d'aprenentatge especifics de la llengua oral.
La segona part del llibre se centra en com ensenyar la llengua oral. Té un enfocament eminentment pràctic i és un complement bàsic i indispensable de la primera part. S'hi aporten els criteris medodològics per orientar la didàctica de la llengua oral a les aules. Presenta un recull d'exemples de seqüències didàctiques que mostren com seleccionar objectius i continguts d'aprenentatge, com fer-ne una avaluació formativa, quina mena d'activitats es poden fer i com organitzar-les a les aules d'educació obligatòria i postobligatòria.

Más libros de AA. VV.