Cesta de la compra

Tourism Management:managing for change

Autor S.J. Page

Editorial BUTTERWORTH HEINEMANN

Tourism Management:managing for change
-5% dto.    43,62€
41,44€
Ahorra 2,18€

Tourism Management:managing for change

Autor S.J. Page

Editorial BUTTERWORTH HEINEMANN

-5% dto.    43,62€
41,44€
Ahorra 2,18€
No disponible online, pero nuestras libreras pueden consultar su disponibilidad para darte un estimado de cuándo podríamos tenerlo listo para ti.

Expertas libreras
Asesoramiento personal
Envíos en 24/48h
-5% dto en todos los libros
Gracias por comprar
en librerías reales.
Recogida GRATUITA en Librería
¡Ven y déjate sorprender!

Detalles del libro

Tourism Management: managing for change is a complete synthesis of tourism, from its beginnings, through to the major impacts it has on today's global community, the environment and economy. Provocative and stimulating, it challenges the conventional thinking and generates reflection, thought and debate via the use of global examples and case studies such as the impacts of 9/11 and the terrorist attack in Bali.