Cesta de la compra

Màrqueting lingüístic i consum

Editorial TRÍPODOS

Màrqueting lingüístic i consum
-5% dto.    13,00€
12,35€
Ahorra 0,65€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
  • Editorial TRÍPODOS
  • ISBN13 9788493335199
  • ISBN10 8493335193
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 190
  • Año de Edición 2006
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Materias

Lingüística

Màrqueting lingüístic i consum

Editorial TRÍPODOS

-5% dto.    13,00€
12,35€
Ahorra 0,65€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

Encara que les llengües, eines poderoses de comunicació i alhora instruments identitaris dels individus i de les comunitats, han estat estudiades des de moltes òptiques, són pocs els estudis que tracten específicament els elements de relació amb els parlants i els parlants potencials, vistos com a consumidors lingüístics, i amb els parlants de llengües veïnes, vistos com a competidors.Màrqueting lingüístic i consum ofereix un conjunt de reflexions de diversos especialistes a partir d'un punt de vista innovador dels fenòmens relacionats amb la promoció explícita i conscient d'una llengua com un objecte de mercat. Presenta elements teòrics i metodològics propis del màrqueting útils per a aquesta nova aplicació sectorial, els condicionants que cal tenir presents i algunes accions dissenyades per incrementar la participació d'una llengua en un mercat i augmentar-ne el volum de consumidors. També analitza alguns sectors en què la llengua té un pes clau, com la publicitat, els mitjans de comunicació o Internet, i alguns àmbits funcionals en què l'especificitat de la dimensió lingüística és alta, com són els joves i les grans empreses.Una nova mirada, des del màrqueting, a les llengües, els parlants i els productes lingüístics per trobar solucions concretes que puguin aportar un volgut augment d'índex de resposta.

Materias

Lingüística

Más libros de Joan Sabaté