Cesta de la compra

Teorías de los medios de comunicación

Autor Federico Boni

Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA

Teorías de los medios de comunicación
-5% dto.    23,00€
21,85€
Ahorra 1,15€
  • Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA
  • ISBN13 9788437070964
  • ISBN10 8437070961
  • Tipo Libro
  • Páginas 288
  • Colección Aldea Global
  • Año de Edición 2008
  • Idioma Castellano
  • Encuadernación Rústica

Teorías de los medios de comunicación

Autor Federico Boni

Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA

-5% dto.    23,00€
21,85€
Ahorra 1,15€
No disponible online, pero nuestras libreras pueden consultar su disponibilidad para darte un estimado de cuándo podríamos tenerlo listo para ti.

Expertas libreras
Asesoramiento personal
Envíos en 24/48h
-5% dto en todos los libros
Gracias por comprar
en librerías reales.
Recogida GRATUITA en Librería
¡Ven y déjate sorprender!

Detalles del libro

Aquest manual presenta les principals teories i àrees d'investigació de la comunicació i dels estudis dels mitjans partint de la clàssica subdivisió entre producció, continguts i consum. Després d'una anàlisi dels estudis sobre la indústria cultural s'exposa la denominada "sociologia dels emissors". S'estudia després la producció teòrica relativa als continguts dels mitjans de comunicació i s'aborda la qüestió dels gèneres. L'última part està dedicada als diversos enfocaments que han atribuït als públics un paper més o menys passiu respecte als mitjans de comunicació. Les conclusions formulen l'interrogant suscitat per l'èxit extraordinari dels denominats "nous mitjans": fins a quin punt la comunicació intervinguda per l'ordinador requereix l'elaboració de noves teories?

  • Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA
  • ISBN13 9788437070964
  • ISBN10 8437070961
  • Tipo Libro
  • Páginas 288
  • Colección Aldea Global
  • Año de Edición 2008
  • Idioma Castellano
  • Encuadernación Rústica