Teorías de los medios de comunicación
Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA
- Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA
- ISBN13 9788437070964
- ISBN10 8437070961
- Tipo Libro
- Páginas 288
- Colección Aldea Global
- Año de Edición 2008
- Idioma Castellano
- Encuadernación Rústica
Teorías de los medios de comunicación
Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA
Asesoramiento personal
-5% dto en todos los libros
en librerías reales.
¡Ven y déjate sorprender!
Detalles del libro
Aquest manual presenta les principals teories i àrees d'investigació de la comunicació i dels estudis dels mitjans partint de la clàssica subdivisió entre producció, continguts i consum. Després d'una anàlisi dels estudis sobre la indústria cultural s'exposa la denominada "sociologia dels emissors". S'estudia després la producció teòrica relativa als continguts dels mitjans de comunicació i s'aborda la qüestió dels gèneres. L'última part està dedicada als diversos enfocaments que han atribuït als públics un paper més o menys passiu respecte als mitjans de comunicació. Les conclusions formulen l'interrogant suscitat per l'èxit extraordinari dels denominats "nous mitjans": fins a quin punt la comunicació intervinguda per l'ordinador requereix l'elaboració de noves teories?
- Editorial PUBLICACIONS UNIVERSIDAD DE VALÈNCIA
- ISBN13 9788437070964
- ISBN10 8437070961
- Tipo Libro
- Páginas 288
- Colección Aldea Global
- Año de Edición 2008
- Idioma Castellano
- Encuadernación Rústica