Les fires i els mercats com a eines de promoció
Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
España peninsular
- Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
- ISBN13 9788497888776
- ISBN10 8497888774
- Tipo Libro
- Páginas 188
- Colección Manuals
- Año de Edición 2010
- Idioma Catalán
- Encuadernación Rústica
Secciones
MarketingLes fires i els mercats com a eines de promoció
Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
España peninsular
Detalles del libro
Les fires i els mercats, com a reunions ancestrals, han format i formen part de la nostra vida diària, són punt de trobada comercial però també social, ja que hom es reuneix al seu voltant no només per vendre productes, sinó també per expressar i generar relacions humanes. En aquesta obra, fires i mercats han estat concebuts com una de les eines més completes per a la promoció (quasi l'ideal del màrqueting) però també com a fenòmens socials que són capaços de reflectir i modelar la cultura i el territori des de la qual s'organitzen. Aquesta concepció de les fires i els mercats com a espai vius (únics i irrepetibles) per a la relació humana que permeten crear i transmetre missatges i experiències obre un nou camp de treball per repensar aquests esdeveniments i donar resposta als reptes que plateja l'economia de l'experiència i la societat de la informació.