Cesta de la compra

Cos de mestres. Audicó i llenguatge. Temari

Autor William Eggleston

Editorial EDITORIAL CEP

Cos de mestres. Audicó i llenguatge. Temari
-5% dto.    50,00€
47,50€
Ahorra 2,50€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular
  • Editorial EDITORIAL CEP
  • ISBN13 9788468103365
  • ISBN10 8468103365
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 334
  • Año de Edición 2010
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Piel

Materias

Oposiciones

Cos de mestres. Audicó i llenguatge. Temari

Autor William Eggleston

Editorial EDITORIAL CEP

-5% dto.    50,00€
47,50€
Ahorra 2,50€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

L'Editorial CEP es complau a presentar-los el temari d'accés al cos de mestres en l'especialitat d'Audició i Llenguatge.

El material que es recull en aquest volum és específic per a la preparació del professorat a la prova-oposició. Des dels continguts proposats (que responen de forma precisa al programa especificat en la convocatòria) fins a l'estructura de tota l'obra, estan pensats per facilitar la tasca de l'opositor/a, adoptant una forma susceptible de ser presentada sense necessitat d'interpretació o cap adaptació, desproveïda de tot element que pugui distreure o entrebancar la tasca d'estudi o assimilació del temari.

En aquest volum teòric es recullen els 25 temes descrits en la convocatòria, agrupats per afinitat (no en ordre numeral), la qual cosa facilita el seu estudi i assimilació. La nostra experiència com a formadors/es per a oposicions ens ha permès comprovar la idoneïtat d'aquest sistema.

Es tracta de 25 temes acabats, que l'opositor/a pot plasmar tal com els troba redactats, sense un altre treball que el de la seva assimilació.

És molt el que es decideix en unes oposicions i el /l'aspirant ha de comptar amb totes les estratègies necessàries perquè no hi hagi aspectes formals o eventuals que desvirtuïn el treball de preparació realitzat durant mesos.

INDEX

Tema 1
L'evolució de l'educació especial a Europa en les últimes dècades: de la institucionalització i del model clínic a la normalització de serveis i al model pedagògic

Tema 2
L'educació especial en el marc de la LOGSE i el seu desenvolupament normatiu. El concepte d'alumnes amb necessitats educatives especials

Tema 3
El procés d'identificació i valoració de les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes i la seva relació amb el currículum. Decisions d'escolarització

Tema 4
El centre ordinari i la resposta a les necessitats especials dels alumnes i de les alumnes. El Projecte Educatiu i el Projecte Curricular en relació amb aquests alumnes. Les adaptacions curriculars

Tema 5
El centre específic d'Educació Especial: Característiques del Projecte Educatiu i del Projecte Curricular. Referents bàsics i criteris per a la seva elaboració

Tema 6
Els recursos materials i personals per a l'atenció dels alumnes i de les alumnes amb necessitats educatives especials. Recursos de l'escola. Recursos externs a l'escola. Col·laboració entre serveis específics i serveis ordinaris

Tema 7
Conceptes bàsics sobre la comunicació i el llenguatge. Adquisició i desenvolupament de la comunicació i del llenguatge i la seva relació amb el desenvolupament del pensament, social i afectiu

Tema 8
Bases anatòmiques, fisiològiques i neurològiques del llenguatge. Processos de codificació i decodificació lingüística. Descripció i anàlisi dels components del llenguatge

Tema 9
Característiques del llenguatge dels alumnes i de les alumnes d'Educació Infantil i Primària. Alteracions del llenguatge més freqüents en aquestes etapes educatives. Actuacions preventives

Tema 10
Sistemes alternatius i complementaris de comunicació. El procés d'avaluació i presa de decisions sobre els sistemes alternatius. El procés d'intervencióPART II.BLOC I: ASPECTES GENERALS
Tema 11
Les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb deficiència auditiva. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge

Tema 20
Les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb alteracions de la parla. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge

Tema 23
Les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb alteracions del llenguatge. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge

BLOC II: AVALUACIÓ
Tema 12
Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb deficiència auditiva. Sistemes de detecció del dèficit auditiu

Tema 14
Les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb deficiència motora. Aspectes diferencials del desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les necessitats educatives especials d'aquests alumnes

Tema 16
Les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb deficiència mental. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les necessitats educatives especials d'aquests alumnes

Tema 18
Les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb autisme o amb altres alteracions greus de la personalitat. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les necessitats educatives especials d'aquests alumnes

Tema 21
Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb alteracions de la parla

Tema 24
Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes i de les alumnes amb alteracions del llenguatge

BLOC III: INTERVENCIÓ
Tema 13
La intervenció del mestre d'audició i llenguatge amb els alumnes i les alumnes amb deficiència auditiva. Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars. Ajudes tècniques per a la comunicació: tipus i criteris d'utilització

Tema 15
La intervenció del mestre d'audició i llenguatge amb els alumnes i les alumnes amb deficiència motora. Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars. Ajudes tècniques per a la comunicació: tipus i criteris d'utilització

Tema 17
La intervenció del mestre d'audició i llenguatge amb alumnes amb deficiència mental. Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars

Tema 19
La intervenció del mestre d'audició i llenguatge amb alumnes amb autisme o amb altres alteracions greus de la personalitat. Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars

Tema 22
La intervenció del mestre d'audició i llenguatge amb els alumnes i les alumnes amb alteracions de la parla. Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curriculars

Tema 25
La intervenció del mestre d'audició i llenguatge amb alumnes amb alteracions del llenguatge. Criteris per a l'elaboració d'adaptacions curricularsáá

Materias

Oposiciones