Cesta de la compra

Diagnòstic en educació
-5% dto.    32,00€
30,40€
Ahorra 1,60€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular
  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788497889711
  • ISBN10 8497889711
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 382
  • Colección Manuals #
  • Año de Edición 2011
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica
-5% dto.    32,00€
30,40€
Ahorra 1,60€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

El Diagnòstic en Educació és una de les funcions principals dels professionals dedicats a l’orientació educativa. En aquest sentit, un dels objectius fonamentals dels professionals de la psicopedagogia és portar a terme l’avaluació i el diagnòstic individualitzat de la persona per tal de poder oferir-li una resposta el més adequada possible respecte a les seves necessitats acadèmiques, afectives o relacionals. Des d’aquest punt de vista, aquest manual pretén fonamentar les bases per tal de poder planificar i portar a terme l’avaluació i el diagnòstic. És per això que dedica el primer capítol a definir i concretar el Diagnòstic en Educació. El segon, es centra en mostrar els diferents procediments, tècniques i instruments de recollida d’informació. Els capítols següents estan dedicats a l’avaluació i diagnòstic del desenvolupament cognitiu, del desenvolupament personal i social i dels aspectes curriculars. El sisè capítol es dedica a l’avaluació dels aspectes contextuals. Finalment, el setè mòdul es dedica a l’informe socio psicopedagògic com a eina on recollir totes les dades per tal d’enregistrar i comunicar els resultats.