Diagnòstic en educació
Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
España peninsular
- Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
- ISBN13 9788497889711
- ISBN10 8497889711
- Tipo LIBRO
- Páginas 382
- Colección Manuals #
- Año de Edición 2011
- Idioma Catalán
- Encuadernación Rústica
Materias
Psicología EducativaDiagnòstic en educació
Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
España peninsular
Detalles del libro
El Diagnòstic en Educació és una de les funcions principals dels professionals dedicats a l’orientació educativa. En aquest sentit, un dels objectius fonamentals dels professionals de la psicopedagogia és portar a terme l’avaluació i el diagnòstic individualitzat de la persona per tal de poder oferir-li una resposta el més adequada possible respecte a les seves necessitats acadèmiques, afectives o relacionals. Des d’aquest punt de vista, aquest manual pretén fonamentar les bases per tal de poder planificar i portar a terme l’avaluació i el diagnòstic. És per això que dedica el primer capítol a definir i concretar el Diagnòstic en Educació. El segon, es centra en mostrar els diferents procediments, tècniques i instruments de recollida d’informació. Els capítols següents estan dedicats a l’avaluació i diagnòstic del desenvolupament cognitiu, del desenvolupament personal i social i dels aspectes curriculars. El sisè capítol es dedica a l’avaluació dels aspectes contextuals. Finalment, el setè mòdul es dedica a l’informe socio psicopedagògic com a eina on recollir totes les dades per tal d’enregistrar i comunicar els resultats.