Cesta de la compra

Una avaluació per aprendre millor : Les proves de correcció objectiva com a instrument didàctic per a l'eficiència en l'aprenentage de la història a l'ESO

Autor Yolanda Insa

Editorial PAGÈS EDITORS

Una avaluació per aprendre millor : Les proves de correcció objectiva com a instrument didàctic per a l'eficiència en l'aprenentage de la història a l'ESO
-5% dto.    14,00€
13,30€
Ahorra 0,70€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

  • Editorial PAGÈS EDITORS
  • ISBN13 9788499751290
  • ISBN10 8499751296
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 112
  • Colección Estudis #
  • Año de Edición 2011
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Una avaluació per aprendre millor : Les proves de correcció objectiva com a instrument didàctic per a l'eficiència en l'aprenentage de la història a l'ESO

Autor Yolanda Insa

Editorial PAGÈS EDITORS

-5% dto.    14,00€
13,30€
Ahorra 0,70€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

Detalles del libro

Les proves de correcció objectiva com a instrument didàctic per a l'eficiència en l'aprenentage de la història a l'ESO

XIII Premi Batec a la Recerca i Innovació Educatives

Les investigacions disponibles sobre el tema evidencien que una de les dificultats de l'aprenentatge de la història tant a l'àmbit secundari com a l'universitari, és la manca de continuïtat en els esforços individuals de l'alumnat per a fixar els nuclis conceptuals i procedimentals que estructuren i construeixen el seu coneixement. Aquesta investigació demostra i verifica, mitjançant una mostra de 1.040 alumnes de primer d'ESO de tota Catalunya, que les proves de correcció objectiva constitueixen un veritable instrument d'avaluació-aprenentatge i que, utilitzades com a sistema avaluatiu estimulen la freqüència de l'esforç de l'estudi i, en conseqüència, l'eficiència dels resultats de l'aprenentatge.

Yolanda Insa Sauras (Barcelona, 1976) és llicenciada en Història de l'Art i doctora en Didàctica de les Ciències Socials per la UB. Des de l'any 2005 exerceix de tècnica de museus a Martorell. Ha realitzat i/o participat a diferents projectes patrimonials i educatius i també és autora de publicacions sobre història i patrimoni.