Cesta de la compra

M'ho passe bé aprenent I : Programa per a treballar la lecto-escriptura

Autor Pilar Serrano / Isabel Vidal

M'ho passe bé aprenent I : Programa per a treballar la lecto-escriptura
-5% dto.    20,00€
19,00€
Ahorra 1,00€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular
  • ISBN13 9788493841034
  • ISBN10 849384103X
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 171
  • Año de Edición 2011
  • Idioma Castellano
  • Encuadernación Rústica

M'ho passe bé aprenent I : Programa per a treballar la lecto-escriptura

Autor Pilar Serrano / Isabel Vidal

-5% dto.    20,00€
19,00€
Ahorra 1,00€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro


Aquest programa és fruit de més de quinze anys de formació i dedicació amb xiquets i xiquetes amb dificultats d'aprenentatge. Així com del treball multidisciplinar amb altres professionals de l'educació, la psicologia, la logopèdia, la psicomotricitat, la medicina, l'osteopatia, l'homeopatia i l'optometria.

És fruit també, de l'atenció personalitzada a xiquets i xiquetes que han començat les primers lletres en valencià; que el seu procés lectoescriptor ha segut en valencià. És un treball fet amb il.lusió d'aconseguir d'ajudar als xiquets i xiquetes a aprendre a llegir i escriure en valencià, possibilitant-los així l'accés a l'estudi, oferint-los confiança amb ells mateix, per a que arriben a convencer-se'n que poden aconseguir tot allò que vulguen amb treball i motivació.

Hem conegut i ajudat a molts xiquets i xiquetes normalment tractats d'inatents, ganduls o amb falta d'interès; desanimats i amb por davant l'aprenentatge perquè pensen que ells no son capaços, perquè temen fracassar.

Aquestos xiquets i xiquetes fracassen per que han tengut un mal inici o una pobra organització de les funcions necessàries per a accedir a la lectura, sentint-se molt insegurs davant estes situacions. L'objectiu d'aquests programa és desenvolupar les habilitats instrumentals bàsiques, reforçar el procés lector en valencià, motivar als xiquets en l'aprenentatge de la lectura i ajudar-los a superar la por i la inseguretat en el seu procés. És un programa de treball en el que es pretén una harmonització funcional interhemisférica que facilite la coordinació entre les distintes àrees del cervell i l'activació de la visió i l'escolta.