Cesta de la compra

La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

Autor Isidor Marí i Mayans / Miquel Strubell

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües
-5% dto.    29,00€
27,55€
Ahorra 1,45€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

  • Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788497884624
  • ISBN10 8497884620
  • Tipo Libro
  • Páginas 322
  • Colección Manuals
  • Año de Edición 2011
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

La voluntat de comunicar, objectiu de les aules de llengües

Autor Isidor Marí i Mayans / Miquel Strubell

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% dto.    29,00€
27,55€
Ahorra 1,45€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

Detalles del libro

Aquesta obra és fruit de les Jornades que la Càtedra de multilingüisme Linguamón-UOC va organitzar a l'Institut d'Estudis Catalans el març de 2007 amb l'objectiu d'identificar quines pràctiques d'aprenentatge permeten desenvolupar la voluntat de comunicar en una segona llengua. Per a la Càtedra de Multilingüisme Linguamón-UOC, la conveniència de fer aquell intercanvi d'estudis i experiències era evident: el model "Willingness To Communicate" (WTC, o VdC en català) desenvolupat, entre d'altres, per Peter MacIntyre (que hi va participar), identifica i estructura les variables que influeixen en la voluntat de comunicar en una L2. A més, el moment de les politiques educatives a l'àrea de llengua catalana era i encara és especialment adequat per emprendre aquesta mena d'accions, no sols per la situació social de contacte lingüístic, sinó també per la creixent diversitat lingüística de la societat -i per tant de la població escolar- i per les necessitats que plantegen les polítiques educatives que es proposen l'objectiu de proporcionar una competència trilingüe als estudiants. Un dels objectius que els participants en aquelles jornades van considerar convenients fou precisament la preparació i l'edició d'un recull de documents teòrics i pràctics sobre el desenvolupament dels factors que influeixen en la voluntat de comunicar en els processos d'aprenentatge d'una L2. D'aquí sorgeix el llibre que ara veu la llum.