Cesta de la compra

Una oportunitat per a la formació continuada del professorat

Autor Josep Maria Sanahuja / [et al.]

Editorial UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA

Una oportunitat per a la formació continuada del professorat
-5% dto.    13,00€
12,35€
Ahorra 0,65€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
  • Editorial UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA
  • ISBN13 9788449048463
  • ISBN10 844904846X
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 90
  • Colección Materials #
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Una oportunitat per a la formació continuada del professorat

Autor Josep Maria Sanahuja / [et al.]

Editorial UNIVERSITAT AUTÒNOMA DE BARCELONA

-5% dto.    13,00€
12,35€
Ahorra 0,65€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular

Detalles del libro

El curs de postgrau d’Educació Especial: Pedagogia Terapèutica, de la Universitat Autònoma de Barcelona, va néixer l’any 1983 amb l’ànim d’afavorir la reflexió i la participació activa dels mestres en la seva formació i potenciar el seu desenvolupament professional en el procés d’ensenyament dels nens i nenes amb necessitats educatives de suport en el marc de l’escola ordinària. És un fet que l’educació és un dret fonamental que hem de garantir a tots els nens i nenes, i sota aquesta premissa, la necessitat de la formació contínua i actualitzada dels professionals de l’educació i la col·laboració entre els agents educatius són alguns dels eixos que garanteixen una resposta educativa de qualitat en una escola per a tothom. Sens dubte, la formació contínua del docent esdevé un pilar fonamental en el desenvolupament i consolidació dels processos d’inclusió educativa a l’escola. En el llibre es recull la llarga trajectòria del curs de postgrau i, de forma més específica, l’impacte d’aquesta formació en les darreres edicions. La lectura del text ens pot permetre conèixer i analitzar els canvis conceptuals, socials, polítics i educatius esdevinguts en el camp de les necessitats educatives de suport en aquests darrers anys. Hem volgut recollir les experiències, els neguits i les vivències dels mestres que, preocupats per la seva formació i el seu desenvolupament professional, han optat per fer aquest curs de postgrau per tal de desenvolupar pràctiques inclusives a l’escola des de la reflexió teòrica i una actitud de respecte cap a tots els membres de la comunitat educativa. A partir de la veu dels protagonistes de la formació, intentem anant dibuixant les línies del que podria ser la formació dels mestres que hauran de fer de l’escola un lloc on tot l’alumnat aprengui i participi amb èxit.

Más libros de Margarita García Gallardo, Atilana Guerrero Sánchez, Daniel Hernandez Chambers, [et al.]