Cesta de la compra

Aroma de marca. Claus per crear una bona marca a través de casos pràctics

Autor Marta Royo

Editorial COSSETANIA EDICIONS

Aroma de marca. Claus per crear una bona marca a través de casos pràctics
-5% dto.    13,20€
12,54€
Ahorra 0,66€
No disponible online, pero nuestras libreras pueden consultar su disponibilidad para darte un estimado de cuándo podríamos tenerlo listo para ti.
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

  • Editorial COSSETANIA EDICIONS
  • ISBN13 9788490347812
  • ISBN10 8490347816
  • Tipo Libro
  • Páginas 152
  • Colección PRISMA #
  • Año de Edición 2018
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

Secciones

Marketing

Aroma de marca. Claus per crear una bona marca a través de casos pràctics

Autor Marta Royo

Editorial COSSETANIA EDICIONS

-5% dto.    13,20€
12,54€
Ahorra 0,66€
No disponible online, pero nuestras libreras pueden consultar su disponibilidad para darte un estimado de cuándo podríamos tenerlo listo para ti.
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

Detalles del libro

Mira al teu voltant. Estàs rodejat de productes que, en un moment o altre, faràs servir, i si no ho fas, tard o d'hora et transmetran emocions o et cridaran l'atenció. Ara, entre les mans, tens aquest llibre... I, si el tens, és perquè t'ha cridat l'atenció, i en això la imatge, la publicitat i la comunicació hi han ajudat. Potser hi ha alguna cosa que l'ha fet diferent del que hi ha fins ara. Alguna cosa que ha fet que te'l miris. I és que la diferenciació és, sens dubte, la base de la bona publicitat, així com també la del fet que sigui únic. Aquest llibre vol ser un recull de tot això: t'ajudarà a crear una (bona) marca i a difondre-la a partir d'històries reals o exemples pràctics que han funcionat i altres en què l'autora ha treballat professionalment amb èxit.

Secciones

Marketing