Cesta de la compra

Fortuny i Reus. La construcció del mite

Autor Albert Arnavat

Editorial VIENA EDICIONS

Fortuny i Reus. La construcció del mite
-5% dto.    29,00€
27,55€
Ahorra 1,45€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables

¿Quieres recogerlo en librería?
Envío gratis
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

  • Editorial VIENA EDICIONS
  • ISBN13 9788418908200
  • ISBN10 8418908203
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 216
  • Colección ART #25
  • Año de Edición 2021
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Cartone
  • Audiencia General / "Trade"

Fortuny i Reus. La construcció del mite

Autor Albert Arnavat

Editorial VIENA EDICIONS

-5% dto.    29,00€
27,55€
Ahorra 1,45€
Disponible online, recíbelo en 24/48h laborables

¿Quieres recogerlo en librería?
Envío gratis
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

Detalles del libro

El llibre se centra principalment en l?etapa de formació i els primers èxits de Marià Fortuny Marsal (Reus, 1838 ? Roma, 1874), el pintor més reconegut de l?art vuitcentista català, així com en la relació que va mantenir en aquest període amb la seva ciutat natal, aspectes molt poc tractats per la historiografia sobre aquest artista. El llibre dona a conèixer un gran nombre de notícies inèdites sobre les seves primeres exposicions i fa una revisió exhaustiva de la relació de l?artista amb la seva ciutat d?origen, que resulta fonamental per resseguir la trajectòria de Fortuny i la construcció de la seva imatge llegendària.

Albert Arnavat (Reus, 1961) és docent investigador titular a la Universidad Técnica del Norte (Ibarra, Equador). Doctor en Història Contemporània per la Universitat de Barcelona, ha estat professor a la Universitat Rovira i Virgili. Especialista en investigació històrica i en comissariat d'exposicions, les seves línies de recerca comprenen les relacions de la història amb la imatge, la publicitat i el disseny gràfic. Els resultats dels seus projectes de recerca han estat publicats en llibres i revistes especialitzades. Ha col·laborat amb museus i altres institucions culturals, i ha format part d'equips interdisciplinaris de recerca en diverses universitats europees i americanes. Ha exercit de dissenyador, publicista i assessor de comunicació especialitzat en projectes editorials. Ha publicat més de cinquanta llibres i catàlegs de temes històrics, publicitaris i artístics. Ha dissenyat campanyes, marques i cartells per a empreses privades i institucions públiques.