Framers : Make Better Decisions In The Age of Big Data
Editorial VIRGIN BOOKS
-5% dto. 14,75€
14,01€
Ahorra 0,74€
Disponibilidad limitada, recíbelo en 7 días. Uno de nuestros libreros lo conseguirá para ti.
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
España peninsular
- Editorial VIRGIN BOOKS
- ISBN13 9780753555002
- ISBN10 075355500X
- Tipo LIBRO
- Colección INGLES
- Año de Edición 2022
- Idioma Inglés
- Encuadernación Paperback
Materias
Divulgación EmpresarialFramers : Make Better Decisions In The Age of Big Data
Editorial VIRGIN BOOKS
-5% dto. 14,75€
14,01€
Ahorra 0,74€
Disponibilidad limitada, recíbelo en 7 días. Uno de nuestros libreros lo conseguirá para ti.
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
España peninsular
Detalles del libro
The power of mental models to make better decisions
We're often told that humans make bad decisions and that more data is better. But this is backwards: people are good at decisions precisely because we use mental models and can envision new realities outside of data. Great outcomes don't depend so much on the final moment of choosing but on generating better alternatives to choose between. That's framing. It's a cognitive muscle we can strengthen to improve our lives, work and future -- to meet this historical moment. Framers shows how.
Materias
Divulgación EmpresarialMás libros de Kenneth Cukier, Viktor Mayer-Schönberger, Francis de Véricourt
24,23€
25,50€
Consulte disponibilidad