Triomfar en matemàtiques amb Montessori i la pedagogia Singapur. De 3 a 5 anys
Editorial LAROUSSE
España peninsular
- Editorial LAROUSSE
- ISBN13 9788419250070
- ISBN10 8419250074
- Tipo Libro
- Páginas 136
- Año de Edición 2022
- Idioma Catalán
- Encuadernación Rústica
- Audiencia General / "Trade"
- Rango Edad de interés, años Desde 3
Secciones
Cuadernos De VacacionesTriomfar en matemàtiques amb Montessori i la pedagogia Singapur. De 3 a 5 anys
Editorial LAROUSSE
España peninsular
Detalles del libro
Aquest quadern proposa més de 100 activitats variades i progressives, en consonància amb les pedagogies de Singapur i de Maria Montessori, per fer descobrir als nens les matemàtiques a partir de 3-4 anys. Amb un enfocament basat en imatges, les activitats porten als infants a representar de manera gràfica molt clara (esquemes i dibuixos) els números i les situacions matemàtiques.
Al llarg d'aquest recorregut d'iniciació a les matemàtiques, l'infant haurà de descobrir cada nou concepte mitjançant activitats de manipulació graduals, en què haurà de verbalitzar els raonaments que faci: els números (primer fins al 3 i, a continuació, fins al 6 i el 10), les longituds, les formes, les bases per abordar les sumes i les restes. I així consolidar l'aprenentatge per mitjà d'activitats en què l'infant pot aplicar de nou les estratègies descobertes al llarg de les seves manipulacions: representar esquemàticament les quantitats, després utilitzar els símbols matemàtics adaptats per passar a la representació abstracta.
Aquest quadern proposa més de 100 activitats variades i progressives, en consonància amb les pedagogies de Singapur i de Maria Montessori, per fer descobrir als nens les matemàtiques a partir de 3-4 anys. Amb un enfocament basat en imatges, les activitats porten als infants a representar de manera gràfica molt clara (esquemes i dibuixos) els números i les situacions matemàtiques.
Al llarg d'aquest recorregut d'iniciació a les matemàtiques, l'infant haurà de descobrir cada nou concepte mitjançant activitats de manipulació graduals, en què haurà de verbalitzar els raonaments que faci: els números (primer fins al 3 i, a continuació, fins al 6 i el 10), les longituds, les formes, les bases per abordar les sumes i les restes. I així consolidar l'aprenentatge per mitjà d'activitats en què l'infant pot aplicar de nou les estratègies descobertes al llarg de les seves manipulacions: representar esquemàticament les quantitats, després utilitzar els símbols matemàtics adaptats per passar a la representació abstracta.