No logo. El poder de les marques
Editorial LABUTXACA
Festland Spanien
- Verlag LABUTXACA
- ISBN13 9788496863514
- ISBN10 8496863514
- Gegenstandsart Buch
- Buchseiten 736
- Sammlung LB
- Jahr der Ausgabe 1970
- Sprache Katalanisch
- Bindung Gebunden
Abschnitte
WirtschaftspolitikNo logo. El poder de les marques
Editorial LABUTXACA
Festland Spanien
Buch Details
En aquest assaig lúcid i valent, Naomi Klein explica la raó per la qual amplis sectors de la societat estan començant a sentir un fort rebuig per les grans marques. Des de les botigues de roba més luxoses de les grans ciutats fins a certs tallers d'Indonèsia, on treballar es converteix en una degradació; des dels grans centres comercials dels Estats Units fins als quarters dels activistes que atempten contra les tanques publicitàries o els pirates informàtics que han declarat la guerra a les multinacionals que violen els drets humans a l'Àsia, de mica en mica comprendrem la dimensió de la tragèdia que s'amaga darrere de les grans marques. Naomi Klein desemmascara la «nova economia» i ens mostra de quina manera ha incomplert tot el que prometia.