Cesta de la compra

No logo. El poder de les marques

Autor Naomi Klein

Editorial LABUTXACA

No logo. El poder de les marques
-5% dto.    9,95€
9,46€
Ahorra 0,50€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

  • Editorial LABUTXACA
  • ISBN13 9788496863514
  • ISBN10 8496863514
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 736
  • Colección LB
  • Año de Edición 1970
  • Idioma Catalán
  • Encuadernación Rústica

No logo. El poder de les marques

Autor Naomi Klein

Editorial LABUTXACA

-5% dto.    9,95€
9,46€
Ahorra 0,50€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis a partir de 19€
España peninsular
Envío GRATUITO a partir de 19€

a España peninsular

Envíos en 24/48h

-5% dto en todos los libros

Recogida GRATUITA en Librería

¡Ven y déjate sorprender!

Detalles del libro

En aquest assaig lúcid i valent, Naomi Klein explica la raó per la qual amplis sectors de la societat estan començant a sentir un fort rebuig per les grans marques. Des de les botigues de roba més luxoses de les grans ciutats fins a certs tallers d'Indonèsia, on treballar es converteix en una degradació; des dels grans centres comercials dels Estats Units fins als quarters dels activistes que atempten contra les tanques publicitàries o els pirates informàtics que han declarat la guerra a les multinacionals que violen els drets humans a l'Àsia, de mica en mica comprendrem la dimensió de la tragèdia que s'amaga darrere de les grans marques. Naomi Klein desemmascara la «nova economia» i ens mostra de quina manera ha incomplert tot el que prometia.