Shopping Cart

No logo. El poder de les marques

Autor Naomi Klein

Editorial LABUTXACA

No logo. El poder de les marques
-5% disc.    9,95€
9,46€
Save 0,50€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher LABUTXACA
  • ISBN13 9788496863514
  • ISBN10 8496863514
  • Type Book
  • Pages 736
  • Collection LB
  • Published 1970
  • Language Catalan
  • Bookbinding Rustic

No logo. El poder de les marques

Autor Naomi Klein

Editorial LABUTXACA

-5% disc.    9,95€
9,46€
Save 0,50€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book Details

En aquest assaig lúcid i valent, Naomi Klein explica la raó per la qual amplis sectors de la societat estan començant a sentir un fort rebuig per les grans marques. Des de les botigues de roba més luxoses de les grans ciutats fins a certs tallers d'Indonèsia, on treballar es converteix en una degradació; des dels grans centres comercials dels Estats Units fins als quarters dels activistes que atempten contra les tanques publicitàries o els pirates informàtics que han declarat la guerra a les multinacionals que violen els drets humans a l'Àsia, de mica en mica comprendrem la dimensió de la tragèdia que s'amaga darrere de les grans marques. Naomi Klein desemmascara la «nova economia» i ens mostra de quina manera ha incomplert tot el que prometia.