Warenkorb

L'educació del infants y adolescents en el sistema de protecció

Autor Carme Montserrat / Ferran Casas / Mireia Baena

Editorial DOCUMENTA UNIVERSITARIA

L'educació del infants y adolescents en el sistema de protecció
-5% Rabatt.    19,00€
18,05€
Speichern 0,95€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

  • Verlag DOCUMENTA UNIVERSITARIA
  • ISBN13 9788499842936
  • ISBN10 8499842933
  • Gegenstandsart BUCH
  • Buchseiten 202
  • Sammlung PUBLICACIONS DE L'IRQV #
  • Jahr der Ausgabe 2015
  • Sprache Katalanisch
  • Bindung Gebunden

L'educació del infants y adolescents en el sistema de protecció

Autor Carme Montserrat / Ferran Casas / Mireia Baena

Editorial DOCUMENTA UNIVERSITARIA

-5% Rabatt.    19,00€
18,05€
Speichern 0,95€
Verfügbar online, erhalten sie ihre bestellung in 24/48h

Möchten Sie es in der Buchhandlung abholen?
Kostenloser Versand ab 19€
Festland Spanien
KOSTENLOSER Versand ab 19 €

zum spanischen Festland

Versand in 24/48 Stunden

5% Rabatt auf alle Bücher

Kostenlose Abholung in der Buchhandlung

Komm und lass dich überraschen!

Buch Details

La situació escolar dels infants i adolescents tutelats que viuen en acolliment residencial, o en família aliena o extensa, és poc coneguda i cau sovint en un terreny on la responsabilitat sembla correspondre sempre a un altre «departament», de manera que els mestres, els educadors i els acollidors es troben fent-ne front en solitari. 
En aquesta publicació, fruit del recull de dades efectuat durant cinc cursos escolars i d’un projecte pilot en col·laboració amb els departaments d’Ensenyament i de Benestar Social i Família, es mostra el clar desavantatge en què es troba la població tutelada pel que fa als seus itineraris i resultats formatius. S’analitzen les dificultats que tenen els alumnes tutelats en l’àmbit escolar i les diferències importants observades entre modalitats d’acolliment i en comparació amb la població general. S’aporten dades d’experiències de l’àmbit internacional i s’inclouen recomanacions per a l’agenda política, per a la pràctica professional i per a la futura investigació plantejant un repte: allò que fins ara ha estat vist com un «problema» hauria d’esdevenir, per a aquests infants i adolescents, una oportunitat.