Shopping Cart

Diccionario de términos de marketing, publicidad y medios de comunicación : inglés-español/Spanish-English

Autor Brian Hughes / Enrique Alcaraz Varó / Miguel Ángel Campos

Editorial EDITORIAL ARIEL, S.A.

Diccionario de términos de marketing, publicidad y medios de comunicación : inglés-español/Spanish-English
-5% disc.    33,00€
31,35€
Save 1,65€
Out of print. This book can't be found
Free shipping
Mainland Spain
  • Publisher EDITORIAL ARIEL, S.A.
  • ISBN13 9788434445222
  • ISBN10 8434445220
  • Type BOOK
  • Pages 544
  • Published 2005
  • Language Spanish
  • Bookbinding Cloth

Diccionario de términos de marketing, publicidad y medios de comunicación : inglés-español/Spanish-English

Autor Brian Hughes / Enrique Alcaraz Varó / Miguel Ángel Campos

Editorial EDITORIAL ARIEL, S.A.

-5% disc.    33,00€
31,35€
Save 1,65€
Out of print. This book can't be found
Free shipping
Mainland Spain

Book details

More books by Brian Hughes