Shopping Cart

CYBERPROGRAM 2.0. Cyberbullyinga prebenitzeko eta murrizteko esku-hartze programa

Autor Maite Garaigordobil Landazabal / Vanesa Martinez-Valderrey

Editorial EDICIONES PIRAMIDE, S.A.

CYBERPROGRAM 2.0. Cyberbullyinga prebenitzeko eta murrizteko esku-hartze programa
-5% disc.    25,95€
24,65€
Save 1,30€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher EDICIONES PIRAMIDE, S.A.
  • ISBN13 9788436838503
  • ISBN10 8436838505
  • Type BOOK
  • Pages 304
  • Collection Ojos Solares - Programas
  • Published 2017
  • Language Spanish
  • Bookbinding Rustic

CYBERPROGRAM 2.0. Cyberbullyinga prebenitzeko eta murrizteko esku-hartze programa

Autor Maite Garaigordobil Landazabal / Vanesa Martinez-Valderrey

Editorial EDICIONES PIRAMIDE, S.A.

-5% disc.    25,95€
24,65€
Save 1,30€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book details

Bullyinga eta cyberbullyinga, haien hedapena eta eraginak (antsietatea, depresioa, somatizazioak, eskola-arazoak, etab.) direla eta, prebenitu eta landu beharreko arazoa dira. Horretarako, beharrezkoa da ikastetxeak, ikasleak eta familiak barne hartuko dituzten hezkuntza-neurriak hartzea. Liburu honetan cyberbullyinga prebenitzeko eta murrizteko esku-hartze programa bat aurkezten da, zeinak lau helburu baititu: . Bullyinga, cyberbullyinga eta fenomeno horiei loturiko rolak identifikatzea eta kontzeptualizatzea. . Bullyingaren eta cyberbullyingaren ondorioak aztertzea biktimengan, erasotzaileengan eta ikusleengan. Horretarako, egoera horietan kritikoak izateko eta salatzeko gaitasuna indartuko da. . Bullying- eta cyberbullying-jokaerak prebenitu edo/eta haiei aurre egiteko estrategiak garatzea. . Zeharkako helburuak sustatzea: esaterako, enpatia garatzea, kooperazioa bultzatzea, emozioen adierazpena gehitzea, etab. Esku-hartze mota hori psikologian edo/eta hezkuntzan aditua den pertsona batek garatuko du, zeina hezkuntza-testuinguruetan eta testuinguru klinikoetan arituko baita nerabe-taldeekin. Cyberprogram 2.0 esperimentalki baliozkotu da, eta eraginkorra dela baieztatu da. Esperientzia horri esker, arazoak konpontzeko estrategia kooperatiboak, jokabide sozial positiboak, autoestimua eta enpatia areagotu ziren. Era berean, esku-hartzearen ondorioz, eskola-indarkeriako motei loturiko bullying- eta cyberbullying-jokaera k eta pertsonen arteko arazoak konpontzeko estrategia oldarkorren erabilera gutxitu ziren.