Les multinacionals de l'entreteniment
Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
Do you want to pick it up at the bookstore?
Mainland Spain
- Publisher UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
- ISBN13 9788491806851
- ISBN10 8491806857
- Type Book
- Pages 222
- Collection Manuals
- Published 2020
- Language Catalan
- Bookbinding Rustic
Les multinacionals de l'entreteniment
Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
Do you want to pick it up at the bookstore?
Mainland Spain
Book Details
Redefinir els clubs de futbol com a «multinacionals de l'entreteniment» en l'època de la globalització és l'objecte d'estudi del present llibre. Aquesta obra parteix d'un estudi diacr.nic de les diferents teories amb què s'ha afrontat l'anàlisi del procés de globalització de l'esport i s'endinsa en el concepte del «complex mediàtic i esportiu global». Seguidament, amb voluntat exemplificadora, es focalitza en les principals transformacions del negoci del futbol en l'inici del segle XXI: la transformació del negoci del futbol en un negoci de l'entreteniment, la transformació dels clubs en agents paradiplomàtics, la volatilització de les identitats locals d'aquests clubs en un entorn de globalitat i, finalment, la irrupció dels esports electr.nics (e-Sports) com a un àmbit de creixement futur per a la indústria.