Llegim junts 7. la Laura no vol dinar a l'escola
Editorial EDICIONS BAULA
-5% disc. 7,90€
7,51€
Save 0,40€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
Mainland Spain
- Publisher EDICIONS BAULA
- ISBN13 9788447910755
- ISBN10 844791075X
- Type Book
- Pages 21
- Published 2009
- Language Catalan
- Bookbinding Board
Sections
Emotions And ValuesLlegim junts 7. la Laura no vol dinar a l'escola
Editorial EDICIONS BAULA
-5% disc. 7,90€
7,51€
Save 0,40€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
Mainland Spain
Book Details
3-6 anys
Vuit històries independents en les quals apareixen quatre amics, companys d'escola -Eduard, el dur; Laura, la llenguda; Adrià, el somniador; Sara, la tímida- que formen "la banda dels quatre". Cada llibre el protagonitza un d'ells i, a través d'una petita anècdota quotidiana que transcorre a casa o a l'escola, reflecteix alguna de les dificultats a les quals s'han d'enfrontar els infants d'aquestes edats: dependència de la televisió, por a la foscor, rebuig a l'escola, arribada d'un germà... Els llibres van acompanyats d'unes guies per als pares que ofereixen informació sobre les complexes motivacions del comportament infantil.
Vuit històries independents en les quals apareixen quatre amics, companys d'escola -Eduard, el dur; Laura, la llenguda; Adrià, el somniador; Sara, la tímida- que formen "la banda dels quatre". Cada llibre el protagonitza un d'ells i, a través d'una petita anècdota quotidiana que transcorre a casa o a l'escola, reflecteix alguna de les dificultats a les quals s'han d'enfrontar els infants d'aquestes edats: dependència de la televisió, por a la foscor, rebuig a l'escola, arribada d'un germà... Els llibres van acompanyats d'unes guies per als pares que ofereixen informació sobre les complexes motivacions del comportament infantil.