Shopping Cart

Educar en el aula de 2 años

Autor Paloma Sainz de Vicuña

Editorial EDITORIAL GRAO

Educar en el aula de 2 años
-5% disc.    18,50€
17,58€
Save 0,93€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher EDITORIAL GRAO
  • ISBN13 9788478279418
  • ISBN10 8478279415
  • Type Book
  • Pages 116
  • Collection Biblioteca de Infantil
  • Published 2010
  • Language Spanish
  • Bookbinding Rustic

Educar en el aula de 2 años

Autor Paloma Sainz de Vicuña

Editorial EDITORIAL GRAO

-5% disc.    18,50€
17,58€
Save 0,93€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book Details

Aquest llibre proposa una metodologia per a educadors i mestres de les aules de 2 a 3 anys basada en quatre puntals: el disseny de l'ambient (aula, espais comuns, mobiliari, materials, etc.); les relacions personals (amb les famílies, entre iguals, amb cada nen i nena); la vida quotidiana i, finalment, l'organització d'activitats que combinin el petit grup amb el joc lliure dels nens i nenes (joc simbòlic, joc de construcció, la rotllana, taller de plàstica, psicomotricitat, etc.). L'autora considera que el joc ha d'ocupar un lloc primordial i que les activitats en petit grup permeten una atenció individualitzada i una resposta millor a les característiques d'aquestes edats.

¿Cómo son los niños y niñas de 2 a 3 años?: Capacidades físicas. Capacidades intelectuales. Capacidades afectivas. Capacidades sociales  La escolarización actual: Ratios. Espacios. Formación de los educadores y trabajo en equipo  El diseño del ambiente: el aula. Espacios comunes. El jardín. El mobiliario. Los materiales  Las relaciones personales: Las relaciones del educador con cada niño y niña. Las relaciones con las familias. Las relaciones entre iguales  La vida cotidiana: La higiene. La comida. La siesta. Vestirse y desvestirse  Las actividades: Funciones de la persona educadora. El juego libre. Actividades dirigidas  Conclusiones  Bibliografía.