Màrqueting electrònic per al turisme cultural
Editorial EDICIONS VITEL.LA
Mainland Spain
- Publisher EDICIONS VITEL.LA
- ISBN13 9788493716233
- ISBN10 8493716235
- Type Book
- Pages 176
- Collection TURISME CULTURAL- CULTURAL TOURISM
- Published 2010
- Language Catalan
- Bookbinding Paperback with flaps
Sections
Tourism ManagementMàrqueting electrònic per al turisme cultural
Editorial EDICIONS VITEL.LA
Mainland Spain
Book Details
El turisme cultural es fonamenta en la utilització de béns patrimonials com a recursos turístics per fer atractiva una destinació. L'efectivitat de l'ús d'Internet és una realitat que va més enllà de qualsevol discussió possible. Per tant, per al sector turístic, i concretament per al turisme cultural, és fonamental conèixer com es pot promocionar un recurs o servei i com es pot aconseguir dirigir visites al lloc web d'una empresa turística o institucional. Aquest és l'objectiu principal d'aquest llibre: aconseguir que el lector, vinculat a aquest sector, disposi dels coneixements necessaris perquè el seu lloc web sigui capaç d'atraure visites que es converteixen en contactes comercials o clients, gràcies a les diverses tècniques i estratègies que s'hi expliquen.