Shopping Cart

#Digiitalk del màrqueting directe a la comunicació 2.0

Autor Núria Escalona

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

#Digiitalk del màrqueting directe a la comunicació 2.0
-5% disc.    23,00€
21,85€
Save 1,15€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788490298138
  • ISBN10 8490298130
  • Type Book
  • Pages 240
  • Collection Manuals #
  • Published 2013
  • Language Catalan
  • Bookbinding Rustic

Sections

Communication

#Digiitalk del màrqueting directe a la comunicació 2.0

Autor Núria Escalona

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% disc.    23,00€
21,85€
Save 1,15€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book Details

En l'era del canvi permanent, a la xarxa també triomfa una altra constant: la de l'intercanvi. La del diàleg directe entre individus, i entre aquests i actors institucionals i corporatius, via interacció directa. Som en l'era #DigiTalk. Parlar, escoltar, dialogar, de tu a tu gràcies a les eines de la comunicació 2.0. D'això parla aquest llibre. Perquè d'això va la comunicació del present i del futur. #DigiTalk és un terme que es proposa englobar un context comunicatiu de converses permanents. Un context que s'ha anat formant amb l'exponencial desenvolupament d'internet i les noves tecnologies de la comunicació i la informació. Un context on ens trobem tots. L'àmbit pofessional i acadèmic de la comunicació es veu directament afectat per noves maneres de fer que qualsevol comunicador del segle XXI haurà de ser capaç de conèixer i treballar amb eficàcia. No és suficient amb saber i dominar la tecnologia. Som en un procés d'aprenentatge constant, d'enriquiment i de creixement mutu que ara us proposo seguir en aquest llibre.

Sections

Communication

More books by Núria Escalona