Expert booksellers
Personal advice
Catalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting per a un nou país
Editorial ARA LLIBRES
-5% disc. 19,90€
18,90€
Save 0,99€
- Publisher ARA LLIBRES
- ISBN13 9788415642350
- ISBN10 8415642350
- Type Book
- Pages 312
- Published 2013
- Language Catalan
- Bookbinding Rustic
Sections
Catalan PoliticsCatalonia, next brand in Europe. Una estratègia de màrqueting per a un nou país
Editorial ARA LLIBRES
-5% disc. 19,90€
18,90€
Save 0,99€
Not available online,
but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Shipping in 24/48h
-5% discount on all books
-5% discount on all books
Thank you for shopping
at real bookstores.
at real bookstores.
FREE pickup at Bookstore
Come and be amazed!
Come and be amazed!
Book Details
Albert Castellón, l?home que va idear el pla que ha portat les cerveses Moritz a liderar el seu sector, ens parla de Catalunya i de màrqueting, de política i de gestió empresarial. Per a un futur millor, perquè tenim un pla. ?La teoria de posicionament de màrqueting és una disciplina extraordinàriament necessària per encarar el futur de Catalunya.?
- Publisher ARA LLIBRES
- ISBN13 9788415642350
- ISBN10 8415642350
- Type Book
- Pages 312
- Published 2013
- Language Catalan
- Bookbinding Rustic