Shopping Cart

Diseño gráfico publicitario. Principios fundamentales para el análisis y la elaboración de mensajes visuales

Editorial OMMPRESS

Diseño gráfico publicitario. Principios fundamentales para el análisis y la elaboración de mensajes visuales
-5% disc.    16,79€
15,95€
Save 0,84€
  • Publisher OMMPRESS
  • ISBN13 9788494441622
  • ISBN10 8494441620
  • Type Book
  • Pages 167
  • Published 2015
  • Language Spanish
  • Bookbinding Rustic

Diseño gráfico publicitario. Principios fundamentales para el análisis y la elaboración de mensajes visuales

Editorial OMMPRESS

-5% disc.    16,79€
15,95€
Save 0,84€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.

Expert booksellers
Personal advice
Shipping in 24/48h
-5% discount on all books
Thank you for shopping
at real bookstores.
FREE pickup at Bookstore
Come and be amazed!

Book Details

  • Publisher OMMPRESS
  • ISBN13 9788494441622
  • ISBN10 8494441620
  • Type Book
  • Pages 167
  • Published 2015
  • Language Spanish
  • Bookbinding Rustic