Shopping Cart

Abriendo nuevas sendas en la práctica de la intervención neuropsicopedagogica

Autor Fundació Carme Vidal Xifre

Editorial DOCUMENTA UNIVERSITARIA

Abriendo nuevas sendas en la práctica de la intervención neuropsicopedagogica
-5% disc.    30,00€
28,50€
Save 1,50€
Available online, receive it in 24/48h working days

Do you want to pick it up at the bookstore?
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher DOCUMENTA UNIVERSITARIA
  • ISBN13 9788499843070
  • ISBN10 8499843077
  • Type Book
  • Pages 462
  • Collection FUNDACIO CARME VIDAL XIFRE DE NEUROPSICO #
  • Published 2015
  • Language Spanish
  • Bookbinding Rustic

Abriendo nuevas sendas en la práctica de la intervención neuropsicopedagogica

Autor Fundació Carme Vidal Xifre

Editorial DOCUMENTA UNIVERSITARIA

-5% disc.    30,00€
28,50€
Save 1,50€
Available online, receive it in 24/48h working days

Do you want to pick it up at the bookstore?
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book Details

Aquest llibre és com si es tractés d'una rosa de deu pètals. Els autors de cada un dels pètals se senten molt il·lusionats d'oferir al lector una obra conreada amb molt d'afecte i cura amb l'objectiu d'aportar una visió pràctica de la intervenció nueropsicopedagógica. El jardí en el qual han tingut a bé de conrear la rosa ha estat el màster en Diagnòstic i Intervenció en Neuropsicopedagogia que s'ha dut a terme a Santander durant el bienni 2013-2015.

És per això que el lector trobarà una base comuna en tots els capítols que gira entorn al model humanista-estratègic de diagnòstic i intervenció neuropsicopedagògica. En definitiva, el lector es trobarà amb diferents eixos temàtics: 1) la Neuropsicopedagogia com un nou paradigma de l'Orientació Educativa; 2) els fonaments neurocientífics de la metàfora com a recurs estrella d'un procés d'ajuda psicopedagògica; 3) els errors comuns o petites trampes en què podem caure en el procés orientador; 4) la importància de la interacció física i emocional d'un menor amb els seus progenitors; 5) les dificultats d'aprenentatge i l'aplicació pràctica del Model a la docència i a casos pràctics d'intervenció neuropsicopedagògica en psicosomatismes, en el conegut Trastorn per Dèficit d'Atenció, en casos de problemes relacionals greus; i, per acabar, 6) exemples concrets la importància de la tasca d'assessorar als docents.

És el nostre més sincer anhel que el lector en anar desfullant els pètals de la nostra rosa imaginària senti que penetra en una nova i apassionant camí cap al pràctica de la intervenció neuropsicopedagògica.