Shopping Cart

Anàlisi integral d'empreses amb casos pràctics

Autor Oriol Amat

Editorial EDITORIAL PROFIT

Anàlisi integral d'empreses amb casos pràctics
-5% disc.    19,95€
18,95€
Save 1,00€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
  • Publisher EDITORIAL PROFIT
  • ISBN13 9788417209117
  • ISBN10 8417209115
  • Type BOOK
  • Pages 256
  • Published 2018
  • Language Catalan
  • Bookbinding Rustic

Subjects

Accounting

Anàlisi integral d'empreses amb casos pràctics

Autor Oriol Amat

Editorial EDITORIAL PROFIT

-5% disc.    19,95€
18,95€
Save 1,00€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain

Book details

A través de l’anàlisi integral d’una empresa s’aconsegueix una visió clara dels seus aspectes qualitatius (persones, estratègia i operativa) i dels seus aspectes quantitatius relacionats amb els comptes anuals (situació patrimonial, financera i econòmica). Aquest llibre exposa els conceptes imprescindibles per analitzar de forma integral una empresa i així determinar les seves fortaleses i debilitats i formular recomanacions que contribueixin a millorar la situació actual i les perspectives de futur. Així mateix, es tracten en profunditat temes relacionats amb l’anàlisi d’empreses, com ara: • Formulació d’estats comptables previsionals. • Detecció de maquillatges. • Anàlisi de grups d’empreses. • Anàlisi des de la perspectiva d’entitats de crèdit i agències de ràting. • Anàlisi d’empreses cotitzades en borsa. • Anàlisi internacional d’empreses.

Subjects

Accounting

More books by Oriol Amat, Pilar Soldevila