Shopping Cart

Decisions, preferències i heurístiques. Una introducció a la psicologia econòmica

Autor Pere Mir Artigues

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

Decisions, preferències i heurístiques. Una introducció a la psicologia econòmica
-5% disc.    25,00€
23,75€
Save 1,25€
Available online, receive it in 24/48h working days

Do you want to pick it up at the bookstore?
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA
  • ISBN13 9788491687344
  • ISBN10 8491687343
  • Type BOOK
  • Pages 300
  • Collection ECONOMIA UB #
  • Published 2022
  • Language Catalan
  • Bookbinding Rustic
  • Audience Higher education or university

Subjects

Economy

Decisions, preferències i heurístiques. Una introducció a la psicologia econòmica

Autor Pere Mir Artigues

Editorial PUB. UNIVERSITAT DE BARCELONA

-5% disc.    25,00€
23,75€
Save 1,25€
Available online, receive it in 24/48h working days

Do you want to pick it up at the bookstore?
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book details

Com es prenen les decisions econòmiques? Què determi­na les tries que fem cada dia? Respondre aquestes qües­tions és l?objectiu de la psicologia econòmica, una disci­plina encara poc coneguda al nostre país, de la qual aquest llibre ofereix una primera aproximació. Inspirat en els re­sultats obtinguts pel programa de recerca de la raciona­litat contextual, el text explica, en primer lloc, els grans factors que guien les decisions econòmiques ?les pre­ferències, les creences, les emocions i la informació que conservem a la memòria?. En segon lloc, exposa els prin­cipals patrons en què s?emmarquen ?el recurs a les heu­rístiques, la reflexió deliberativa i la cessió voluntària de la capacitat de decidir?, descrivint-ne els principals algo­rismes. Finalment, proposa un model senzill dels múlti­ples elements que influeixen en les eleccions en el con­sum de béns i serveis. La psicologia econòmica ofereix, doncs, eines útils per identificar i triar l?opció satisfac­tòria en tot tipus de decisions, tant en l?àmbit personal com professional.

Subjects

Economy

More books by Pere Mir Artigues