Cesta de la compra

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge Temari volum 1

Editorial EDITORIAL MAD

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge Temari volum 1
-5% dto.    32,00€
30,40€
Ahorra 1,60€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular
  • Editorial EDITORIAL MAD
  • ISBN13 9788414255278
  • ISBN10 8414255272
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 206
  • Año de Edición 2022
  • Idioma Castellano
  • Encuadernación Rústica

Materias

Oposiciones

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge Temari volum 1

Editorial EDITORIAL MAD

-5% dto.    32,00€
30,40€
Ahorra 1,60€
No disponible, consulte disponibilidad
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro

Tema 1. L’evolució de l’educació especial a Europa en les últimes dècades: de la institucionalització i del model clínic a la normalització de serveis i al model pedagògic.

Tema 2. L’educació especial en el marc de la LOGSE. El seu desenvolupament normatiu. El concepte d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Tema 3. El procés d’identificació i de valoració de les necessitats educatives especials dels alumnes i la seva relació amb el currículum. Decisions d’escolarització.

Tema 4. El centre ordinari i la resposta a les necessitats especials dels alumnes. El projecte educatiu i el projecte curricular en relació amb aquests alumnes. Les adaptacions curriculars.

Tema 5. El centre específic d’educació especial. Característiques del projecte educatiu i del projecte curricular: referents bàsics i criteris per a la seva elaboració.

Tema 6. Els recursos materials i personals per a l’atenció de l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu. Recursos de l’escola. Recursos externs a l’escola. Col•laboració entre serveis específics i serveis ordinaris.

Tema 7. Conceptes bàsics sobre la comunicació i el llenguatge. Adquisició i desenvolupament de la comunicació i el llenguatge i la seva relació amb el pensament social i afectiu.

Tema 8. Bases anatòmiques, fisiològiques i neurològiques del llenguatge. Processos de codificació i descodificació lingüística. Descripció i anàlisi dels components del llenguatge.

Tema 9. Característiques del llenguatge dels alumnes d’educació infantil i primària. Alteracions del llenguatge més freqüents en aquestes etapes educatives. Actuacions preventives.

Tema 10. Sistemes alternatius i augmentatius de comunicació. El procés d’avaluació i presa de dedicions relacionat amb els sistemes alternatius. El procés d’intervenció.

Tema 11. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb deficiència auditiva. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge.

Tema 12. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb deficiència auditiva. Sistemes de detecció del dèficit auditiu.

Tema 13. La intervenció del mestre d’audició i llenguatge amb els alumnes amb deficiència auditiva. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars. Ajudes tècniques per a la comunicació: tipus i criteris d’utilització.

Materias

Oposiciones