Shopping Cart

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge Temari volum 1

Editorial EDITORIAL MAD

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge Temari volum 1
-5% disc.    32,00€
30,40€
Save 1,60€
  • Publisher EDITORIAL MAD
  • ISBN13 9788414255278
  • ISBN10 8414255272
  • Type Book
  • Pages 206
  • Published 2022
  • Language Spanish
  • Bookbinding Rustic

Sections

Competitions

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge Temari volum 1

Editorial EDITORIAL MAD

-5% disc.    32,00€
30,40€
Save 1,60€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.

Expert booksellers
Personal advice
Shipping in 24/48h
-5% discount on all books
Thank you for shopping
at real bookstores.
FREE pickup at Bookstore
Come and be amazed!

Book Details

Tema 1. L’evolució de l’educació especial a Europa en les últimes dècades: de la institucionalització i del model clínic a la normalització de serveis i al model pedagògic.

Tema 2. L’educació especial en el marc de la LOGSE. El seu desenvolupament normatiu. El concepte d’alumnes amb necessitats educatives especials.

Tema 3. El procés d’identificació i de valoració de les necessitats educatives especials dels alumnes i la seva relació amb el currículum. Decisions d’escolarització.

Tema 4. El centre ordinari i la resposta a les necessitats especials dels alumnes. El projecte educatiu i el projecte curricular en relació amb aquests alumnes. Les adaptacions curriculars.

Tema 5. El centre específic d’educació especial. Característiques del projecte educatiu i del projecte curricular: referents bàsics i criteris per a la seva elaboració.

Tema 6. Els recursos materials i personals per a l’atenció de l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu. Recursos de l’escola. Recursos externs a l’escola. Col•laboració entre serveis específics i serveis ordinaris.

Tema 7. Conceptes bàsics sobre la comunicació i el llenguatge. Adquisició i desenvolupament de la comunicació i el llenguatge i la seva relació amb el pensament social i afectiu.

Tema 8. Bases anatòmiques, fisiològiques i neurològiques del llenguatge. Processos de codificació i descodificació lingüística. Descripció i anàlisi dels components del llenguatge.

Tema 9. Característiques del llenguatge dels alumnes d’educació infantil i primària. Alteracions del llenguatge més freqüents en aquestes etapes educatives. Actuacions preventives.

Tema 10. Sistemes alternatius i augmentatius de comunicació. El procés d’avaluació i presa de dedicions relacionat amb els sistemes alternatius. El procés d’intervenció.

Tema 11. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb deficiència auditiva. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge.

Tema 12. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb deficiència auditiva. Sistemes de detecció del dèficit auditiu.

Tema 13. La intervenció del mestre d’audició i llenguatge amb els alumnes amb deficiència auditiva. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars. Ajudes tècniques per a la comunicació: tipus i criteris d’utilització.

  • Publisher EDITORIAL MAD
  • ISBN13 9788414255278
  • ISBN10 8414255272
  • Type Book
  • Pages 206
  • Published 2022
  • Language Spanish
  • Bookbinding Rustic

Sections

Competitions