Cesta de la compra

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge. Temari volum 2

Editorial EDITORIAL MAD

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge. Temari volum 2
-5% dto.    32,00€
30,40€
Ahorra 1,60€
Disponibilidad limitada, recíbelo en 7 días. Uno de nuestros libreros lo conseguirá para ti.
Envío gratis
España peninsular
  • Editorial EDITORIAL MAD
  • ISBN13 9788414272541
  • ISBN10 8414272541
  • Tipo LIBRO
  • Páginas 192
  • Año de Edición 2022
  • Idioma Castellano
  • Encuadernación Rústica

Materias

Oposiciones

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge. Temari volum 2

Editorial EDITORIAL MAD

-5% dto.    32,00€
30,40€
Ahorra 1,60€
Disponibilidad limitada, recíbelo en 7 días. Uno de nuestros libreros lo conseguirá para ti.
Envío gratis
España peninsular

Detalles del libro


Tema 14. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb discapacitat motriu. Aspectes diferencials del desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les necessitats educatives especials d’aquests alumnes.

Tema 15. La intervenció del mestre d’audició i llenguatge amb els alumnes amb discapacitat motriu. Criteris per a l’elaboració de les adaptacions curriculars. Ajuts tècnics per a la comunicació: tipus i criteris d’ús.

Tema 16. Les NEE dels alumnes amb discapacitat intel•lectual. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d’aquests alumnes.

Tema 17. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb discapacitat intel•lectual. Criteris per elaborar adaptacions curriculars.

Tema 18. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb autisme o altres alteracions greus de la personalitat. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d’aquests alumnes.

Tema 19. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb autisme o amb alteracions greus de la personalitat. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars.

Tema 20. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge.

Tema 21. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla.

Tema 22. La intervenció del mestres d’audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions de la parla. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars.

Tema 23. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteracions del llenguatge. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge.

Tema 24. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració del llenguatge.

Tema 25. La intervenció del mestre d’audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions del llenguatge. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars.



 

Materias

Oposiciones