Shopping Cart

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge. Temari volum 2

Editorial EDITORIAL MAD

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge. Temari volum 2
-5% disc.    32,00€
30,40€
Save 1,60€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher EDITORIAL MAD
  • ISBN13 9788414272541
  • ISBN10 8414272541
  • Type Book
  • Pages 192
  • Published 2022
  • Language Spanish
  • Bookbinding Rustic

Sections

Competitions

Cos de Mestres. Audició i Llenguatge. Temari volum 2

Editorial EDITORIAL MAD

-5% disc.    32,00€
30,40€
Save 1,60€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book Details


Tema 14. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb discapacitat motriu. Aspectes diferencials del desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les necessitats educatives especials d’aquests alumnes.

Tema 15. La intervenció del mestre d’audició i llenguatge amb els alumnes amb discapacitat motriu. Criteris per a l’elaboració de les adaptacions curriculars. Ajuts tècnics per a la comunicació: tipus i criteris d’ús.

Tema 16. Les NEE dels alumnes amb discapacitat intel•lectual. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d’aquests alumnes.

Tema 17. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb discapacitat intel•lectual. Criteris per elaborar adaptacions curriculars.

Tema 18. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb autisme o altres alteracions greus de la personalitat. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i del llenguatge. Identificació de les NEE d’aquests alumnes.

Tema 19. La intervenció del/la MALL amb alumnes amb autisme o amb alteracions greus de la personalitat. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars.

Tema 20. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge.

Tema 21. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració de la parla.

Tema 22. La intervenció del mestres d’audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions de la parla. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars.

Tema 23. Les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteracions del llenguatge. Aspectes diferencials en el desenvolupament de la comunicació i el llenguatge.

Tema 24. Identificació de les necessitats educatives especials dels alumnes amb alteració del llenguatge.

Tema 25. La intervenció del mestre d’audició i llenguatge amb els alumnes amb alteracions del llenguatge. Criteris per a l’elaboració d’adaptacions curriculars.



 

Sections

Competitions