Shopping Cart

MANUAL ADMINISTRACION Y GESTION DE LAS COMUNICACIONES DE LA

Autor AA. VV.

Editorial EDITORIAL CEP

MANUAL ADMINISTRACION Y GESTION DE LAS COMUNICACIONES DE LA
-5% disc.    19,18€
18,22€
Save 0,96€
Limited availability, receive it in 7 days. but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher EDITORIAL CEP
  • ISBN13 9788419886354
  • ISBN10 8419886351
  • Type Book
  • Pages 264
  • Published 2023
  • Bookbinding Rustic

MANUAL ADMINISTRACION Y GESTION DE LAS COMUNICACIONES DE LA

Autor AA. VV.

Editorial EDITORIAL CEP

-5% disc.    19,18€
18,22€
Save 0,96€
Limited availability, receive it in 7 days. but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book Details

MF0982_3. Administraci¢n y gesti¢n de las comunicaciones de ladirecci¢n TEMA 1. La asistencia a la direcci¢n en los procesos deinformaci¢n y comunicaci¢n de las organizaciones- La empresa y suorganizaci¢n - La organizaci¢n empresarial - La direcci¢n en laempresa. - Relaciones de interacci¢n entre direcci¢n y la asistencia a la direcci¢n - Funciones del servicio del secretariado LO QUE HEMOSAPRENDIDOTEMA 2. El proceso de la comunicaci¢n objetivos - El procesode la comunicaci¢n- La comunicaci¢n en la empresa. su importancia LOQUE HEMOS APRENDIDOTEMA 3. Comunicaciones presenciales - Formas decomunicaci¢n oral en la empresa (conversaciones, reuniones, tertulias, debates, mesas redondas, conversaciones telef¢nicas, entrevistas,discursos o exposiciones) - Precisi¢n y claridad en el lenguaje-Elementos de comunicaci¢n oral. la comunicaci¢n efectiva - Laconducci¢n del di logo- La comunicaci¢n no verbal. funciones - Laimagen corporativa de la organizaci¢n en las comunicacionespresencialesLO QUE HEMOS APRENDIDO Tema 4. El protocolo social.-Normas generales de comportamiento: Saber ser -naturalidad, talant

More books by AA. VV.