Shopping Cart

Marketing turístico

Autor Josep Cerveró / Olga Villacampa / Oriol Iglesias

Editorial EDICIONES OCTAEDRO

Marketing turístico
-5% disc.    10,80€
10,26€
Save 0,54€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher EDICIONES OCTAEDRO
  • ISBN13 9788480635332
  • ISBN10 8480635339
  • Type Book
  • Pages 152
  • Collection VARIOS
  • Published 2002
  • Language Spanish
  • Bookbinding Rustic

Marketing turístico

Autor Josep Cerveró / Olga Villacampa / Oriol Iglesias

Editorial EDICIONES OCTAEDRO

-5% disc.    10,80€
10,26€
Save 0,54€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book Details

Desde que se produjo la gran revolución de la actividad turística tras la Segunda Guerra Mundial, se ha creado alrededor del turismo un organigrama complejo que tiene como uno de los pilares el marketing. Los autores de este libro estudian los diversos conceptos de esta materia, analizan casos prácticos de éxitos y fracasos del sector y afirman: "el marketing turístico ha de combinar de forma magistral el rigor metodológico, la creatividad y la pasión". En este libro ellos ya ponen la metodología, el resto dependerá de todos y cada uno de los futuros gestores turísticos.