Shopping Cart

Fundamentos de marketing 4 ed.

Autor Brian Lamb

Editorial INTERNATIONAL THOMSON EDITORES

Fundamentos de marketing 4 ed.
-5% disc.    30,00€
28,50€
Save 1,50€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Sections

Marketing

Fundamentos de marketing 4 ed.

Autor Brian Lamb

Editorial INTERNATIONAL THOMSON EDITORES

-5% disc.    30,00€
28,50€
Save 1,50€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book Details

Versión condensada del exitoso título Marketing de Charles Lamb, Joe Hair y Carl McDaniel: Fundamentos de Marketing, cuarta edición, presenta lo más actualizado de esta disciplina en cuanto a conceptos, términos y casos reales. Títulos diseñado para cursos introductorias de marketing en áreas no especializadas; sin embargo, los autores incluyen todas las características que los han convertido en uno de los equipos creativos más exitosos del mundo académico. Incorpora gran variedad de secciones para que el alumno reflexiones, y a la vez, ponga en práctica lo aprendido.

Sections

Marketing

More books by Brian Lamb, Edgard Lamb