Shopping Cart

Teoria i mètodes per a marques de territori

Autor Jordi de San Eugenio Vela

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

Teoria i mètodes per a marques de territori
-5% disc.    23,00€
21,85€
Save 1,15€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA
  • ISBN13 9788497884433
  • ISBN10 8497884434
  • Type Book
  • Pages 242
  • Collection Manuals
  • Published 2011
  • Language Catalan
  • Bookbinding Rustic

Teoria i mètodes per a marques de territori

Autor Jordi de San Eugenio Vela

Editorial UNIVERSITAT OBERTA DE CATALUNYA

-5% disc.    23,00€
21,85€
Save 1,15€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book Details

La competició de països, nacions, ciutats i regions per captar recursos, talent, infraestructures o esdeveniments, entre altres aspectes, ha provocat l'adveniment d?una lluita renovada per la singularitat, pel reconeixement i per la diferenciació, per una hegemonia simbòlica que cotitza a l'alça en el context d'una emergent economia de la identitat. En aquest context, els territoris cedeixen les seves projeccions habituals d'identitat territorial a una nouvinguda identitat simbòlica, gestionada, en part, mitjançant la transformació de territoris en marques. La determinació d'un estat de la qüestió amb voluntat holística, que endreci i alhora ordeni el que s'ha dit i el que s'ha fet sobre això, per tal de situar en perspectiva les implicacions inherents a la construcció de marques (branding) per a espais geogràfics, esdevé l'objectiu principal d?aquesta obra.

More books by Jordi de San Eugenio Vela, Xavier Ginesta, Jim O'brian