Shopping Cart

Pensem-hi!. Propostes per treballar les habilitats del pensament en infants de 2 i 3 anys

Autor Irene de Puig

Editorial EUMO EDITORIAL

Pensem-hi!. Propostes per treballar les habilitats del pensament en infants de 2 i 3 anys
-5% disc.    18,00€
17,10€
Save 0,90€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher EUMO EDITORIAL
  • ISBN13 9788497664769
  • ISBN10 8497664760
  • Type BOOK
  • Pages 152
  • Collection DID. EIXOS #
  • Published 2013
  • Language Catalan
  • Bookbinding Rustic

Pensem-hi!. Propostes per treballar les habilitats del pensament en infants de 2 i 3 anys

Autor Irene de Puig

Editorial EUMO EDITORIAL

-5% disc.    18,00€
17,10€
Save 0,90€
Not available, ask for avalaibility
Free shipping on orders over 19€
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book details

Aquest és un programa especialment dirigit a mestres d’escoles bressol. Conté propostes per reforçar les habilitats de pensament en infants de dos i tres anys; completa, així, el programa ‘Juguem a pensar’ i serveix d’introducció al projecte Filosofia 3/18.
Diversos estudis demostren que les experiències dels infants durant els tres primers anys de vida influeixen de manera decisiva en el seu desenvolupament. La infantesa és el regne de l'exploració, de situar-se en el món. La curiositat i la descoberta, en aquesta edat, són dos conceptes clau.
Aquest llibre ajudarà a estimular la capacitat investigadora dels nens i nenes a través de jocs, contes i pintura. L’autora proposa donar consistència i coherència pedagògiques a les experiències que ja tenen lloc a les llars d’infants. I ho fa partint de tres eixos de treball: potenciar l'oralitat (aprendre a escoltar, incorporar nou vocabulari); reforçar habilitats de coneixement (observació, classificació, precisió conceptual...); i preparar metodològicament per a la recerca (seure en cercle, parlar d'un en un, seguir un fil temàtic...).