Shopping Cart

Les polítiques de mitjans de comunicació de Jordi Pujol. Premsa, ràdio i televisió en el procés de reconstrucció nacional de Catalunya (1980-2003)

Autor Josep Àngel Guimerà

Editorial EDICIONS PROA

Les polítiques de mitjans de comunicació de Jordi Pujol. Premsa, ràdio i televisió en el procés de reconstrucció nacional de Catalunya (1980-2003)
-5% disc.    21,00€
19,95€
Save 1,05€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

  • Publisher EDICIONS PROA
  • ISBN13 9788475884974
  • ISBN10 8475884970
  • Type Book
  • Pages 512
  • Collection MIRADA (LIT) #
  • Published 2014
  • Language Catalan
  • Bookbinding Rustic

Les polítiques de mitjans de comunicació de Jordi Pujol. Premsa, ràdio i televisió en el procés de reconstrucció nacional de Catalunya (1980-2003)

Autor Josep Àngel Guimerà

Editorial EDICIONS PROA

-5% disc.    21,00€
19,95€
Save 1,05€
Not available online, but our booksellers can check its availability to give you an estimate of when we might have it ready for you.
Free shipping
Mainland Spain
FREE shipping from €19

to mainland Spain

24/48h shipping

5% discount on all books

FREE pickup at the bookstore

Come and be surprised!

Book Details

Jordi Pujol va arribar a la Presidència de la Generalitat convençut que Catalunya necessitava uns mitjans de comunicació propis potents per poder tirar endavant el procés de reconstrucció nacional després del franquisme. Les raons de Pujol per impulsar diaris, ràdios i televisions públiques i privades i, sobretot, en català eren fonamentalment lingüístiques i culturals, però també polítiques, econòmiques i de benestar social. Els mitjans eren clau tant per catalanitzar el país com per desenvolupar-lo i cohesionar-lo socialment. Ara que s’han complert els 30 anys de TV3 i Catalunya Ràdio, i 15 de l’edició en català d’El Periódico, molts d’aquests mitjans formen part de manera natural de la nostra vida quotidiana, però no existien el 1980, ni es poden explicar sense la determinació dels governs de Jordi Pujol. Aquest llibre analitza les polítiques de comunicació de la Generalitat entre 1980 i 2003, explicant els objectius perseguits i les estratègies aplicades, en un moment en què es posa en qüestió bona part del sistema mediàtic català, en especial el model dels mitjans de comunicació públics.

More books by Judith Clares, Miguel Ángel Casado, David Fernández-Quijada, Josep Àngel Guimerà